Klantenservice

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag aan Baltussen Parketvloeren niet tussen de Veelgestelde Vragen? Dan kunt u contact opnemen met ons.

Voor adviezen over uw houten vloer kunt u naar de adviespagina’s gaan. Daar vindt u informatie over het leggen, het onderhoud en verdere belangrijke adviezen met betrekking tot uw houten vloer. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen, wij adviseren u graag!

Betaalmethodes

Wij vinden het belangrijk dat u zelf kunt kiezen hoe u de betalingen u veilig en snel kunt doen. Daarom kunt u via de webshop van Baltussen Parketvloeren op verschillende manieren de betaling voldoen.

Baltussen Parket werkt met Multisafepay. Een veilig en snel betaalsysteem met een ruime keuze uit betaalmethoden. U kunt bij Baltussen Parket betalen met:  iDEAL, Bankoverboeking, Maestro, Mastercard & Paypal.

In onze showroom in Hoogeveen is het tijdens de openingsuren ook mogelijk om te pinnen of contant te betalen.

 

Klachtenbehandeling

Baltussen Parketvloeren doet er altijd alles aan om onze klanten tevreden te stellen en te houden, dankzij een deskundig advies en zorgvuldige afhandeling. Uiteraard kan het zo zijn dat u toch niet helemaal tevreden bent. Het kan zijn dat u niet helemaal tevreden bent over uw vloer of over de levering of andere zaken, hiervoor denken wij graag in oplossingen! Wij horen het dan uiteraard ook graag zodat wij uw eventuele onvrede weg kunnen nemen, maar om in ieder geval de klacht gepast op te lossen.

Vloer laten leggen

Baltussen Parketvloeren wil altijd een optimale parketvloer voor u creëren. Een massief houten vloer, of een lamelvloer met een houten toplaag. Baltussen Parketvloeren is een specialist in het optimaal leggen en afwerken van uw houten vloer. Ook geen wonder met ruim 40 jaar ervaring. Baltussen Parketvloeren heeft zich vanaf het begin gespecialiseerd in het leggen van ambachtelijke tapisvloeren, maar ook met alle andere legwijzen hebben wij ruimschoots ervaring.

Uiteraard kunt u ook uw eigen vloer leggen, wij adviseren u graag in de mogelijkheden van parket vloeren!

Retourneren & Annuleren

Onderhoudsproducten vanuit onze webshop

Op het bestellen van de onderhoudsproducten voor uw houten vloer, is de Wet Koop op Afstand van toepassing. Deze wet schrijft voor dat u 7 werkdagen bedenktijd krijgt na het ontvangen van de bestelling. De bestelling mag dan retour gezonden worden, zolang de onderhoudsproducten voor uw parketvloer onbeschadigd en ongebruikt zijn. Het bedrag wordt gecrediteerd zodra de onderhoudsproducten in onbeschadigde en ongebruikte staat terug zijn in ons magazijn.

Nieuwe vloeren

Wanneer de houten vloer bij u thuis geleverd wordt dient u deze te controleren op materiaalfouten. U dient binnen 8 dagen Baltussen Parketvloeren op de hoogte te stellen van eventuele gebreken. Ook bij twijfel is contact opnemen verstandig. Op deze manier kunnen we samen kijken naar de gebreken en zoeken naar een gepaste oplossing.

Gebreken

Bij een daadwerkelijk gebrekkig product krijgt dan zo snel mogelijk een nieuwe parketvloer geleverd, ons streven is in ieder geval een nieuwe levering binnen 3 weken.

Algemene voorwaarden

De volledige voorwaarden met betrekking tot retourneren en annuleren kunt u lezen in de Algemene Voorwaarden.

Garantie

De door Baltussen Parketvloeren gelegde vloeren hebben 1 jaar garantie tegen materiaal en leggebreken. Vrijwel alle materiaal en legfouten worden binnen een jaar duidelijk. Baltussen Parketvloeren verhelpt in dit geval het probleem kosteloos. Mocht u twijfels hebben of een gebrek binnen de garantie valt; schroom niet en neem contact met ons op. We zullen dan samen zoeken naar een geschikte oplossing.

Baltussen Parketvloeren geeft hier alle antwoorden op uw vragen. Heeft u een vraag die hier niet wordt beantwoord?

Neem dan gratis telefonisch contact op via 088-600 2000. Of mail ons op info@baltussenparket.nl